DEM Parti Şişli İlçe Örgütü ve dostları, Kobanê davasından çıkan kararları protesto etti.
Dün akşam yapılan eylemde, Pangaltı metro çıkışında buluşan aktivistler, “Kobani onurumuzdur”, “Kumpaslara geçit vermeyeceğiz” dövizleri ve Selahattin Demirtaş’ın fotoğraflarını taşıdı.
Yapılan basın açıklamasında, toplumun vicdanını hiçe sayan bir karar alındığı belirtilerek, “Tüm bunlara rağmen, Kobani ve Gezi’yi sahiplenmek bu kumpas davasını boğa çıkaracağı gibi toplumun vicdanında açılan yarayı da iyileştirecek ve demokrasiye hizmet edecektir. Tüm kumpas davalarının önünü almak için demokrasi güçlerini, vicdan sahibi çevreleri ve halklarımızı dayanışmaya çağırıyoruz” denildi.
Basın açıklamasına Enternasyonal Dayanışma aktivistleri de katıldı.
